czwartek, 7 czerwca 2018

Darmowe nagłówki cz.I

Dawno mnie tutaj nie było. Nie wiem czy przez brak czasu, czy przez moje lenistwo, czy też przez czytanie książek zrobiłam sobie mały #reset.
Natomiast dzisiaj przychodzę do Was, żeby powiadomić, że zbieram moje cztery litery z podłogi i ruszam do przodu!

Just do it! i 


Nagłówki wykonałam jakiś czas temu... niektóre mają rok, inne kilka miesięcy. Nie mniej jednak w każde z nich wkładałam tyle samo serca. Ja wiem, że są one... niekiedy mroczne, ciemne. Natomiast opowiadają jakiś skrawek życia. Jak to kiedy Katarzyna Bonda powiedziała, że książka jest dla czytelnika intymnością, że autor opowiada powiesć na ucho czytelnikowi. Sam na sam. Tak samo jest w przypadku innych tekstów kultury: fotografii, gry komputerowej czy samej grafiki.








"Darowane dobro zawsze powraca"- Jason F.Wright

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz