sobota, 21 kwietnia 2018

Czas na nowy/stary blog

     Przychodzi taki czas w życiu człowieka, gdzie należy coś ze sobą zrobić.Obrać 'jakiś' kierunek, dotrzeć do 'jakiegoś' konkretnego celu i go zrealizować. Moje ostatnie 'naście' skończyło się w marcu. Obecnie mam 20 lat, nadal nie ogarniam matematyki, a za kilkanaście dni zdaję maturę, w tym rozszerzoną historię. Jestem zodiakalnym baranem, który jest uparty jak osioł. Jeśli mnie coś zdenerwuję: przeklinam. Tak, to nie przystoi na kobietę: racją, ale podobno człowiek, który dużo przeklina jest bardzo szczerym człowiekiem.  I ja taka jestem. Kończąc Technikum Ekonomiczne w małej miejscowości, z tak zwanym 'papierem' technika organizacji reklamy, doszłam do wniosku, że trzeba mieć żelazne plecy, by nie przejmować się ludzką głupotą i odnaleźć egzystencjalną chęć do życia. Jestem technikiem organizacji reklamy... taki paradoks, ponieważ nienawidzę reklam. Mam ich dość. Za to kocham gry komputerowe, Photoshopa, Illustratora, Corela i Gimpa. Marzę stworzyć własną grę komputerową typu Wiedźmin czy Tomb Raider.
Jestem zwierzolubem. Kocham wszystkie czworonogi, a w szczególności psy. Psy są prawdziwymi przyjaciółmi. Nie wyobrażam sobie bez nich życia. To najukochańsze stworzenia na świecie. Mam pieska rasy shih-tzu, a co się z tym wiąże: długie spacery, jedzenia z ręki, spanie w łóżku, porozwalane buty i zabawki. To tylko nieliczne sytuacje w życiu. Jednak! Nie zamieniłabym tego!

     Powstaje już któryś blog z kolei. Zawsze, gdy tworzyłam bloga, narastała we mnie ta ekscytacja, jak u niektórych ludzi nachodzi podczas wyprzedaży w Rossmannie, czy wąchanie nowych książek  w Empiku.  Potem następowała fala przed depresyjna, aż w końcu usuwałam blogi z przyczyn... boja wiem jakich? Teraz zakłam bloga, ponieważ:

♥dorosłam,
♥próbuję swoich sił w blogowaniu,
♥mam postanowienie, żeby wytrwać jak najdłużej ,
♥chcę przełamać rutynę 
♥pozbyć się 'słomianego zapału' 
KIM JESTEM?
Jestem Majuką, która świat księżniczek i rycerzy na białym koniu już dawno opuściła. Która bez zielonej herbaty nie zaczyna dnia. Która ma w sobie wiele sprzeczności. Która nienawidzi ludzi, którzy znęcają się nad słabszymi. Która jest zwierzolubem. Która ma w sobie wiele zalet i wad. Która nie boi się wyzwań. Która kocha i szanuje drugiego człowieka. Która uwielbia czytać książki. Jeśli byłaby to praca, zostałabym milionerką (: 
Pasjonuje mnie grafika komputerowa i wszystko co z nią związane. Kocham sztukę i fotografię, a także dobry film (szczególnie Marvel i filmy na podstawie bajek). Kocham grać na gitarze, choć cały czas się uczę. Trochę rysuję i piszę opowiadania/książki . 

CO TU ZOBACZYSZ?
Hmm... dawkę introwertycznego humoru. 'Kilka' prac wykonanych w CorelDraw, Photoshop, Illustrator oraz Gimp. Fotografię z mini wycieczek. Moją ulubioną playlistę. Kilka przydatnych kodów CSS i HTML. 'Kilka' opowiadań, refleksji życiowych i po prostu 'zwykłych' postów. Szablony do ściągnięcia, pracę (plakaty, wizytówki, ulotki, kalendarze) do pobrania i wiele wiele innych rzeczy.


PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ NIE JUTRO - JAN PAWEŁ II 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz