środa, 23 maja 2018

Kartki dla MAMY

Z okazji zbliżającego się święta naszych mam, chciałabym podzielić się z wami dwoma "laurkami", które możecie pobierać niżej. Mimo, że mamy chwilę czasu warto się zastanowić, jaki prezent byłby odpowiedni dla naszych szczególnych kobiet.
 Nie będę przedłużać...
Zapraszam do ściągnięcia "laurek"



UWAGI:

♥ nie można zmieniać zawartości grafiki
♥ grafikę można wydrukować na normalnej kartce papieru, jak i na innej strukturze papieru
♥ nie można sprzedawać grafiki komuś innemu
♥ grafikę używamy tylko dla siebie 

EDIT:
 Jako iż jestem początkującą amatorką, która kocha "tworzyć" rozumiem, że moje prace nie muszą się każdemu podobać. Ale pamiętajcie proszę, że za każdym razem wkładam w to 101%
Byłoby mi miło, gdyby ktoś z was skomentował mój "wysiłek"

DO NASTĘPNEJ 
AHOOJ !  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz